Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ

Για το τι εννοούσε η Σύνοδος της Λαοδικείας, μου ζητάτε να σας ζητήσω συγνώμη σχετικά με την λέξη «μαθηματικά», στηριζόμενοι σε κανονολόγους που δεκάδες αιώνες μετά, ερμήνευσαν την λέξη αυτή. Παραθέτετε προς τούτο, γνώμες και γνωματεύσεις για να δικαιολογηθείτε, ως προς την ετυμολογία της λέξεως. Άρα παραδέχεστε πως πριν από αυτές τις γνωματεύσεις, δεν υπήρξε ερμηνεία της. Τα μαθηματικά όμως ήταν γνωστά από αρχαιοτάτων χρόνων και ήσαν γνωστοί οι κλάδοι τους. Επομένως αν πριν από τις θεολογικές αναλύσεις, που έγιναν εκ των υστέρων, αν κάποιος ασχολείτο με αυτά, θα ήταν υπόλογος απέναντι στην εκκλησία για το επάγγελμα που εξασκούσε; Θα μου πείτε, όχι, γιατί η εκκλησία, αυτό το είχε υπ’ όψη της. Αν είναι έτσι, γιατί δεν θα το διευκρίνιζε αμέσως και θα περίμενε, τόσους πολλούς αιώνες μετά να το διευκρινίσει;
Όσο για θεωρίες της σύγχρονης αστρονομίας την οποία αποκαλείτε μοναδική ΕΠΙΣΤΗΜΗ, που αναφέρεται στην μεγάλη έκρηξη πριν από εκατοντάδες εκατομμύρια χρόνια , και στην υλιστική θεωρία της εξέλιξης, που την συνοδεύει, σας ερωτώ την παραδέχεστε;
Ασφαλώς και όχι, όπως κι’ εγώ.
Σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα παραδεχόσαστε την βιβλική χρονολόγηση του 5.508 π.Χ από κτήσεως κόσμου, κατά την Ορθόδοξη Εκκλησία και την εκ χοός δημιουργία του ανθρώπου.
Τώρα είδατε «τι εστι» Αντιαιρετικός που μου γράφετε με καμάρι.
Ακόμα αντί να μου απαντήσετε, αν είναι έγκριτη, η έκδοση της Καινής Διαθήκης, με την ερμηνεία του Παν. Τρεμπέλα, που αναφέρει τους ανθρώπους που είδαν το αστέρι της Γέννησης , σαν «σοφούς αστρολόγους» μου αναφέρετε ότι σε άλλο του βιβλίο του, ο συγγραφέας, αποκαλεί την αστρολογία ψευδεπιστήμη ( Μυστηριακαί Θρησκείαι και Χριστιανισμός', σελ. 75)
Την διγλωσσία την συναντάμε τακτικά, αυτό μήπως θα έπρεπε να το ερμηνεύσουμε , ότι ψευδοεπιστήμονες προσκύνησαν τον Χριστό; Ψάξτε μια απάντηση.
Επειδή δικαιολογείτε και τα αδικαιολόγητα, πέστε μου.
Αν αποκαλείτε το Θεό μας, «Άγιο», γιατί τον Οικουμενικό Πατριάρχη τον αποκαλείτε «Παναγιώτατο». Είναι ο Θεός μας πιο κάτω από τους υπηρέτες του;
( Αγιος, Αγιότερος, Αγιότατος , Πανάγιος, Παναγιώτερος, Παναγιώτατος- Υπερθετικός βαθμός όχι του Αγίου, αλλά του Πανάγιου ) Αν αυτό δεν είναι ΑΙΡΕΣΗ τότε τι είναι;
Ξέρω, θα με μπλέξετε με τα ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ σας τεχνάσματα. Τα λόγια όμως του Κυρίου μας είναι ξεκάθαρα:
Ιω ΙΓ-16. αμήν αμήν λέγω υμίν, ουκ έστι δούλος μείζων του κυρίου αυτού, ουδέ απόστολος μείζων του πέμψαντος αυτόν.
Τώρα είδατε «τι εστι» Αντιαιρετικός.
Ευχαριστώ και έτσι τελειώνω, την ατέρμονα μεταξύ μας συζήτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου