Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ

Οι σχολιασμοί των σχολίων μου από τους σχολιαστές κατά πρώτον ήσαν επιλεκτικοί, άλλοτε ξεφεύγοντας έντεχνα τις απαντήσεις, στις αναφορές μου.
Συγκεκριμένα περί των διωγμών και απάνθρωπων βασανιστηρίων που πρότεινε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Κωνσταντινούπολης Γεννάδιος ο Σχολάριος που δήλωνε συνάμα : Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην.
Το είπε ή δεν το είπε;
Περί της τήρησης του γράμματος του Νόμου (όπως γίνεται και τώρα) από τους Γραμματείς και τους Φαρισαίους που στηριζόμενοι πάνω σ΄αυτόν, έστειλαν τον Κύριο στον Σταυρό του μαρτυρίου, κλπ
Τι έχετε να πείτε;
Αντί τούτου αναφέρεστε κύριοι, σε δογματικές ερμηνείες :
Α.- Του βυζαντινού χρονογράφου και θεολόγου Ιωάννη Ζωναρά, για το ποιους μαθηματικούς θεωρεί καθαρούς και ποιους εννοούσε η εν Λαοδικεία Συνόδος του 364μ.Χ . Τον ανθρώπο που επί βασιλέως Αλέξιου Α' Κομνηνού που μετά από την καθαίρεση του, από μέγα δρουγγάριο της βίγλης και πρωτασηκρήτη το 1118, έγινε μοναχός και σε τμήμα συγγραφικού του έργου κατηγορεί τον βασιλιά του, για την οικονομική του πολιτική.
Β.- Του Ματθαίου Βλάσταρη κανονιολόγου του 14ου μ.Χ αιώνα.
Γ.- Του Αγίου Νικοδήμου του αγιορείτη (1749-1809) του κατά κόσμον Νικόλαου Καλλιβρούτση, συγγραφέα του Πηδαλίου.
Οι ερμηνείες αυτές έγιναν μετά από 754 χρόνια η μία, 1000 χρόνια η άλλη και 1400 η τρίτη. Αν αυτός δεν είναι δογματισμός δώστε μου εσείς τον όρο τι είναι.

Ας ξεσκεπάσουμε τώρα την αστρολογία από το μυστήριο που την καλύπτει.
Θα πρέπει να είναι κανείς πολύ άσχετος, για να μην μπορεί να διακρίνει, τι σημαίνουν αυτές οι δύο λέξεις ,αστρονομία και αστρολογία.
Οι αστρονόμοι ασχολούνται με τις ουράνιες μετρήσεις για την εξαγωγή εξ αυτών επιστημονικών συμπερασμάτων.
Οι αστρολόγοι με τις μετρήσεις του αποφαίνονται για τις επιπτώσεις των πλανητικών κινήσεων πάνω στις επίγειες καταστάσεις, με αφετηρία την γέννηση των γεγονότων βάσει του γεωκεντρικού συστήματος του τόπου.
Για όσους δεν έχουν μελετήσει αστρολογία , τους λέω, πως μελετώντας την, δεν θα συναντήσουν πουθενά μαγικές ή παγανιστικές πρακτικές, αλλά μόνο αστρολογικούς κανόνες και παραμέτρους.
Αν κάποιοι την παρουσιάζουν σαν μυστήριο σκοτεινό, είναι γιατί δεν έκαναν τον κόπο να την μελετήσουν, ας την μελετήσουν δεν θα μολυνθούν, αυτό κάνουν αλώστε και οι βιοχημικοί για να εντοπίσουν τα μικρόβια και τους ιούς.
Τώρα αν παρουσιάζονται κάποιοι άσχετοι σαν αστρολόγοι για να παραπλανούν τον κόσμο – και υπάρχουν χιλιάδες – δεν ευθύνονται οι πραγματικοί μελετητές της. Το ίδιο συμβαίνει άλλωστε και με τους κομπογιανήτες όλων των τεχνών και επαγγελμάτων.

Ας επανέλθουμε τώρα στην ιδιότητα των τριών μάγων της Γέννησης.
Ξέρετε εσείς, έναν και μόνο αστρονόμο που να ασχολείται με γεννήσεις παιδιών στην παγκόσμια βιβλιογραφία. Αν ξέρετε πέστε μου σας παρακαλώ και μένα να το ψάξω..
Με γεννήσεις ασχολούνται μόνο οι αστρολόγοι με αυτή τους την ιδιότητα αναφέρονται στο κατά Β΄Ματθαίον
Μήπως η έκδοση της Καινής Διαθήκης μετά συντόμου ερμηνείας του καθηγητού της Θεολογίας Παν. Ν. Τρεμπέλα , που αναφέρει στην ερμηνεία της τους μάγους της Γέννησης Του Κυρίου « σαν σοφούς αστρολόγους » είναι λανθασμένη. Μήπως η έκδοση αυτή, με εγκρίσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου, των Πατριαρχείων Αντιοχείας, Αλεξάνδρειας, Ιεροσολύμων, Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και της Αρχιεπισκοπής Κύπρου είναι κακόδοξη. Απαντήστε μου. Περιμένω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου