Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΝΙΗΛ















ΜΙΑ ΠΙΟ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΈΝΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: 

Ο ΧΡΥΣΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΑΝΙΗΛ 

7062  Δημήτρη Παπέϋ (Δ.Γ.Παπαχατζή)

ΑΝΑΖΗΤΉΣΤΕ ΤΗΝ στην διεύθυνση:

 https://www.blogger.com/blog/post/edit/1432931714911966281/7376190709508615326


Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΝΙΗΛ
Μια ιστορικομαθηματική επαλήθευση
από τον Δημήτρη Παπεϋ

Στην Παλαιά Διαθήκη, στο βιβλίο του Δανιήλ και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο έννατο από την παράγραφο 20 έως και 27 είναι γραμμένο πως κάποιο ηλιοβασίλεμα ο Προφήτης Δανιήλ ενώ έκανε την προσευχή του και ομολογούσε στον Θεό τις αμαρτίες του, είδε τον Αρχάγγελο Γαβριήλ να έρχεται γρήγορα πετώντας κοντά του και να τον αγκίζει πιστοποιώντας την επι γης παρουσία του.
Μιλώντας στον προφήτη αφού τον απεκάλεσε « σφόδρα αγαπητό » του συνέστησε να δόσει μεγάλη προσοχή και να εμβαθύνει στα θεόσταλτα λόγια που θα ακούσει.
«Εβδομήντα εβδομάδες ορίσθηκαν (από τον Θεό ) για να έλθει η εξιλέωση για τον λαό και την πόλη σου, να γίνει η παράβαση, να οριοθετηθεί το τέλος της αμαρτίας, να γίνει η εξιλεώση από την αμαρτία, να καθιερωθεί η αίωνια δικαιωσύνη, να επαληθευτεί η προφητεία, και να χρεισθεί Ο Αγιος των Αγίων.
Γνώρισε λοιπόν και κατάλαβε τα πιό κάτω:
Από το διάταγμα που θα εκδοθεί για την ανοικοδόμιση του κατεστραμένου Ναού ( Ναού του Σολομώντος της Ιερουσαλήμ) μέχρι του Χριστού που θα ηγηθεί θα περάσουν επτά εβδομάδες και εβδομάδες εξήντα δύο. Στο διάστημα αυτό που θα είναι διάστημα στεναχώριας θα ξαναοικοδομιθεί ο Ναός , η πλατεία του Ναού και το τείχος .
Και μετά από εξήντα δύο εβδομάδες ο Χριστός θα θανατωθεί χωρίς να έχει πράξει κάποια αξιόποινο πράξη. Στη συνέχεια ο λαός του Ηγουμένου Χριστού θα καταλύσει την πόλη και το θυσιαστήριο. Η Ιερουσαλήμ θα καταστραφεί από πόλεμο.
Ο Χριστός θα στεραιώσει την Διαθήκη του στον κόσμο μέσα σε μία εβδομάδα.
Στα μέσα της εβδομάδας η θυσία Του θα παύσει τις θυσίες και τις σπονδές της και ο ναός θα σημαδευτεί από σημεία ερήμωσης.
Αυτό θα διατηρηθεί μέχρι την τέλεια ερήμωση προς το τέλος του αιώνα. »

Η προφητεία από μόνη της είναι κρυστάλινη ως προς την μελλοντολογική της διάσταση. Το πρόβλημα της αποκρυπτογράφησης όμως των χρονικών σημείων της (των εβδομάδων ) αποσχολούσε και αποσχολεί τους μελετητές και περισσότερο εκείνους που ήθελα να κάνουν κάποια εμπεριστατωμένη μαθηματική προσέγκιση σ΄αυτά τα χρονικά σημεία. Μελετώντας τις διάφορες προσεγκίσεις μέσα από την διεθνή βιβλιογραφία και το διαδίκτυο θα μπερδευτεί ο μελετητής μέσα από λαβυρινθούς μαθηματικών τύπων και εξισώσεων την προσπάθεια της αποκρυπτογράφησης των « εβδομάδων ».
Για πολλές εβδομάδες ή και μήνες προσπάθησα κι’ εγώ να προσεγκίσω το θέμα μέσω περίπλοκων υπολογισμών με την βοήθεια αστρονομικών παραμέτρων, χωρίς κάποιο αντικειμενικό αποτέλεσμα.
Μια βραδυά της μεγάλης εβδομάδας και ενώ με απασχολούσε αυτό το θέμα σκέφτηκα κάτι απλό.
Η Σοφία Του Θεού που απευθυνόταν σε απλούς ανθρώπους δεν θα έδινε σύνθετους μαθηματικούς τύπους για να επεξηγηθεί κάποια προφητεία Του.
Αναλύοντας κομμάτι κομμάτι τις αναφορές πάνω στις εβδομάδες παρατήρησα ότι από το 538 πΧ που ο βασιλέας των Περσών Κύρος εξέδωσε το διάταγμα για τον τερματισμό της αιχμαλωσίας των Ιουδαίων και για την αναστήλωση του Ναού των Ιεροσολύμων μέχρι την θεμελίωση της Χριστιανικής Θρησκείας μεσολάβησαν επτά αιώνες.

Αναλυτικά:
1.- 6ος Αιώνας πΧ 538 πΧ – 501 πΧ
2.- 5ος Αιώνας πΧ 500 πΧ – 401 πΧ
3.- 4ος Αιώνας πΧ 400 πΧ – 301 πΧ
4.- 3ος Αιώνας πΧ 300 πΧ – 201 πΧ
5.- 2ος Αιώνας πΧ 200 πΧ – 101 πΧ
6.- 1ος Αιώνας πΧ 100 πΧ – 001 πΧ
7.- 1ος Αιώνας μΧ 001 μΧ – 099 μΧ

Οι αναφερόμενες επτά εβδομάδες από το διάταγμα της ανοικοδομήσεως του Ναού των Ιεροσολύμων μέχρι του Χριστού οι εβδομάδες αντιστοιχούν σε αιώνες.
ΟΙ ΑΙΩΝΕΣ κατα την ταπεινή μου γνώμη είναι και το κλειδί που αποκρυφογραφεί το σημείο αυτό της προφητείας.
Οσο για τις άλλες εβδομάδες που αναφέρονται στην προφητεία αποτελούν ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΕΣ Εβδομάδες των 7 ημερών η κάθε μία.
Με την ερμηνεία αυτή:
1.- Το Ιεραποστολικό Εργο του Χριστού διάρκεσε 62 εβδομάδες Χ 7 ημέρες = 434 ημέρες.
2.- Η στεραίωση της Διαθήκης του Χριστού από την Θριαμβευτική Είσοδο του Κυρίου στα Ιεροσόλυμα κατα την Κυριακή των Βαϊων μέχρι την Κυριακή της Αναστάσεως (μια εβδομάδα )
3.- Από την Κυριακή των Βαϊων μέχρι την Σταυρική Του Θυσία (το ½ της πιό πάνω εβδομάδας)
4.- Η ολοκλήρωση των γεγονότων που περιγράφονται στα ευαγγέλια και η δρομολόγηση της Νεας Θρησκείας συντελείται την Πεντηκοστη (επτά εβδομάδες μετά την Ανάσταση του Κυρίου) .
5.- Με τις επτά αυτές ημέρες κλίνει και ο κύκλος των 70 εβδομάδων της προφητείας που ανακοίνωσε ο Αρχάγγελος Γαβριήλ στον Δανιήλ (62 εβδομάδες Ιεραποστολικού Εργου από της Βαπτίσεως του Κυρίου έως της Εισόδου Του στα Ιεροσόλημα ) + 1 εβδομάδα Στεραίωσης της Διαθήκης κατά την Αγία και Μεγάλη Εβδομάδα και την Ανάσταση+ 7 εβδομάδες από την Ανάσταση μέχρι και την Πεντηκοστή.
62 + 1 + 7 = 70 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ
Στην Προφητεία σηματοδοτείται η αναστήλωση και την καταστροφή του Ναού της Ιερουσαλήμ.
Ο Ναός αυτός που είχε κατασκευάσει ο Σολομώντας είχε κατασταρφεί μερικώς από τον βασιλιά Ναβουχοδονόσορα το 593 πΧ και καθ’ ολοκληρία από τον στρατηγό Ναβουζαρδάν το 586 πΧ . Ο Ζωροβάβελ μετά το διάταγμα του Κύρου έλαβε εντολή και ξεκίνησε τις εργασίες για την οικοδόμιση του Ναού. Οι εργασίες τελείωσαν το 516 πΧ και ο Ναός εγκαινιάσθηκε ένα χρόνο μετά. Επαναναστηλώθηκε επί του Ηρώδη του Μεγάλου με εργασίες που άρχισαν το 20 πΧ και συνεχίζοντο ακόμη και επί της εποχής του Χριστού. Τα εγκαίνια έγιναν το 27 ή 28 μΧ. Οι συμπληρωματικές οικοδομικές εργασίες συνεχίστηκαν μεχρι το 64 μΧ. Ο Ναός καταστράφηκε από τον ρωμαίο στρατηγό Τίτο το 70 μΧ όταν καταλύθηκε το εβραϊκό κράτος και άρχισε η διασπορά των εβραίων. Μια ακόμα επαλήθευση της προφητείας αυτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου