Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 2012



ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: (Με την Ελληνική σημαία στα χέρια τραγουδάει)
Καλύτερα μιας ώρας
ελεύθερη φωνή
παρά σαράντα χρονιά
σκλαβιά και φυλακή.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Για που ετοιμάζεσαι να πας Καραγκιόζη;

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τουρκόσπορος είσαι ρε Χατζατζάρη; Ποια μέρα του Μάρτη έχουμε σήμερα;

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: 25, Καραγκιόζη μου.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: 25η Μαρτίου έχουμε Χατζηχαβιάρη.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Χα χα χα εξυπνάδες μας πουλάς Καραγκιόζη, αυτό το ξέρουν και τα μικρά παιδιά

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τότε γιατί με ρωτάς, για το που πάω, με την σημαία στα χέρια;

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: (Ειρωνικά) Απορώ και σε ξαναρωτώ. Που πας;

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Στο σύνταγμα πάω. Στο σύνταγμα βρε μπουμπουνοκέφαλε για να παρακολουθήσω την παρέλαση.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Στο σύνταγμα;
Είσαι με τα καλά σου. Δεν έμαθες για τα νέα αυστηρά περιοριστικά μέτρα.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Βρε που να σου πάρει μέτρα ο νεκροθάφτης. Για πια μέτρα μιλάς.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Ο πολυχρονεμένος μας πρωθυπουργός, σε σύμπραξη με τον υπουργό Προστασίας του πολίτη που ο Αλλάχ να τον έχει καλά, την αστυνομία και τις μυστικές υπηρεσίες της χώρας μας, επέβαλε αποκλεισμό κυκλοφορίας στο σύνταγμα και στους δρόμους γύρω από την παρέλαση.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Δηλαδή κηρύχτηκε δικτατορία και δεν το πήραμε πρέφα.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Μην ανησυχείς Καραγκιόζη μου και δεν κηρύχτηκε καμιά δικτατορία

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Ανημέρωτος θα είσαι βρε Χατζηταραμά, γίνανε όλα αυτά που μου λες και δεν κηρύχτηκε δικτατορία;

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Εγώ ανημέρωτος Καραγκιόζη μου, που ξέρω όλες τις δολοπλοκίες του Σαραγιού.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Ανημέρωτος είσαι πέρα για πέρα βρε άχρηστε.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Άφησε τους χαρακτηρισμούς και πες μου φίλε μου, γιατί με αμφισβητείς.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Γιατί τα μέτρα που μου λες ότι επέβαλε ο Παπαδήμιος και η γαλαζοπράσινη παρέα του, είναι μέτρα στυγνής δικτατορίας.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Μπα, μπα, μπα, είσαι νοσταλγός της επταετίας του Παπαδόπουλου;
βρε φασίστα Καραγκιόζη.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Εμένα λες νοσταλγό, βρε κολοσφούγκη του Παπαδήμιου του δικτάτορα, θα σε σφάξω. (Πιάνει τον Χατζηαβάτη από τον λαιμό)

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Συγνώμη Καραγκιοζάκο μου παραφέρθηκα.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Άλλη φορά αν δεν θέλεις να δεις τα ραδίκια ανάποδα, να πλένεις το στόμα σου όταν μιλάς για δημοκράτες σαν εμένα.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Σύμφωνοι Καραγκιόζη αλλά δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός πως ζούμε σε μια Δημοκρατική κοινωνία με δημοκρατικές αξίες και με δυναμικό πρωθυπουργό.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Θα σου πω τίποτα για την Χατζηατζάρισα και το σόι σου το τράγιο. Και πότε ρε τον ψήφισε ο λαός αυτόν τον κύριο για πρωθυπουργό;

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Τον επέβαλε η φίλη μας η Γερμανία Καραγκιόζη μου.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Δηλαδή ο Αδόλφος Χίτλερ.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Όχι Καραγκιόζη μου η καλή μας η φίλη η Αγγέλα η Μέρκελ.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Πάψε Χατζατζάρη το κεφάλι μου γυρίζει σαν σβούρα, θολώνει το μάτι μου, η πίεσή μου ανεβαίνει, η δύναμή μου οπλίζει τα χέρια μου και το μυαλό μου με προτρέπει να σε στραγγαλίσω. (Τον ξαναπιάνει από τον λαιμό)

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Σύνελθε Καραγκιόζη, σιγά τι πας να κάνεις.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Ότι θα κάνει σε λίγο ο κάθε ένας Έλληνας σ’ αυτούς που του στερούν το ψωμί του, το ψωμί των παιδιών του, την μόρφωση του, και την ελευθερία του.
Σ΄ αυτούς τους λωποδύτες που τον ξενιτεύουν και τον στέλνουν μετανάστη στα τέσσερα σημεία του πλανήτη.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Μα……..

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Σκάσε ξενόδουλε…. δεν τελείωσα.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: (Με φωνή που τρέμει) Σκά..ω

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Οι Έλληνες είναι απόγονοι ηρώων του Κολοκοτρώνη, του Καραϊσκάκη, του Ανδρούτσου, της Μπουμπουλίνας, του Παπαφλέσσα, του Αθανασίου Διάκου που λευτέρωσαν αυτή τη γη από τους τυράννους. Αυτών που έκαναν την επανάσταση του 1821.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Άλλα χρόνια τότε Καραγκιόζη και άλλα τώρα.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Αυτά σου έμαθαν τα παπαγαλάκια στο Σαράι βρε υποστηρικτή της συμμορίας των προδοτών.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Προδότες όχι, βρε Καραγκιόζη, σωτήρες είναι οι άνθρωποι. Πουλάνε τ’ άχρηστα στους ξένους για να σωθεί η Ελλάδα.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Πουλάνε δηλαδή την Ελλάδα για να σωθεί η Ελλάδα;

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ Ε ναι ρε Καραγκιόζη δεν φταίνε οι πολιτικοί, οι Έλληνες φταίνε που τρώγανε με σαράντα μασέλες τον πλούτο της Ελλάδας. Αυτοί είναι οι προδότες. Το είπε και ο Γιωργάκης ο Παπανδρέου, ο Παγκαλος, ο Παπακωσταντίνου η Μέρκελ, ο Σαρκοζί, ο Ολι Ρέν. Οι εργαζόμενοι πέρνανε παχουλούς μισθούς και οι μικρομεσαίοι κλέβανε το κράτος. Υπάρχει μεγαλύτερη προδοσία από αυτή;

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Προδότης. είσαι εσύ και όλοι οι όμοιοί σου παλιό-λεχρίτη. Κατηγορείτε έναν ολόκληρο λαό και υποστηρίζειτε τα τρωκτικά. Που θα πάει όμως, το ποτήρι ξεχείλισε, σύντομα θα ξεσηκωθούν οι ραγιάδες και θα στείλουν τους σύγχρονους ψευτο-σωτήρες να κάνουν παρέα με τον Εφιάλτη, τον Πήλιο Γούση και τους άλλους προδότες της πατρίδας μας. Και σένα εκεί θα σε στείλουν παπαγαλάκι της εξουσίας. (Πιάνει ξανά τον Χατζηαβάτη από τον λαιμό)

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: ( Φωνάζει απεγνωσμένα) Βοήθεια…. Βεληγκέκα, Χρυσοχοϊδη βοήθεια σώστε με…..ο Καραγκιόζης είναι τρομοκράτης !!!

ΒΕΛΗΓΚΕΚΑΣ : (Επιτίθεται και συλλαμβάνει τον Καραγκιόζη) Εν ονόματι του νόμου συλλαμβάνεσαι Καραγκιόζη για τρομοκρατία.

ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: (γελώντας) Επανάσταση δεν ήθελες φάε τώρα το ξύλο της αρκούδας.

ΒΕΛΙΓΚΕΚΑΣ : (Ξυλοκοπάει τον Καραγκιόζη) Φάε τούτη, άρπα κι’ αυτή, πάρε και τα ρέστα.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: (Τραγουδάει)
Καλύτερα μιας ώρας
ελεύθερη φωνή
παρά σαράντα χρονιά
σκλαβιά και φυλακή.

ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΩΡΓΟΣ : (Εμφανίζεται ξαφνικά) Τι συμβαίνει ιδώ βρε ζαγάρια.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Μπάρμπα μου, μου την πέσανε ο ρουφιάνος και ο μπάτσος του Παπαδήμιου Σαραγιού.

ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΩΡΓΟΣ : (Ξυλοφορτώνει με την γκλίτσα του τον Βεληγκέκα και τον Χατζηαβάτη ενώ αυτοί τρέχουν να κρυφτούν στο Σαράι) Άτιμοι θα σας λιανίσω τα πλευρά, ισάς και τα διαβολουσπέρματα που σας έδουσαν ιντουλές να βαράτι τουν κόσμου.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: (Ανακουφισμένος) Σ’ ευχαριστώ μπαρμπούλη, με γλύτωσες από του χάρου τα δόντια.

ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΩΡΓΟΣ: Για να γλυτώσεις ισύ κι οι Έλληνες μια κι καλή μάθη αυτού του τραγούδ’ κι χτύπα την καμπάνα του 21
(Τραγουδάει)
Ξύπνα καημένε μου ραγιά
Αν θέλεις να ‘χεις λευτεριά
Κάνε την κάλπη σου φωτιά
Και κάψε όλα τα ξερά



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΧΑΤΖΗΣ (Παπέϋ)
25 Μαρτίου 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου